Õmblesin omale pluusi. Lillelise ja kraega. :)

Olen juba ammu soovinud endale sellest kangast teha miskit. Aga mida? Paras jupp oli teda, mitte rohkem. Just kanda tahtsin seda, see kuidagi nii minulik muster. 🙂 Kangas on pärit Uuskasutuskeskusest, kapis seisis vähemalt 3 aastat!

Ning juba ammu olen soovinud proovida kraega pluusi teha..

_mg_1425

 

Selline see pluus tuli. Soovitud kangast ning kraega.

_mg_1429

 

Krae jäi tagant veidi viltu, kuigi enda arvates ma üheksa korda mõõtsin, enne kui õmblesin. Ohnoh, mis seals ikka, kannan ikkagi. 😛

_mg_1430

 

Sisemise kandi õmblesin peitepistega käsitsi. Mulle vahepeal meeldib käsitsi õmmelda.

_mg_1441

 

Mõnus puuvillane kangas, laseb hästi õhku läbi. Ning see heleheleroosa minu meelest tasakaalustab hästi neid lillesülemeid.

_mg_1433

 

All lihtsalt rullkant.

_mg_1396

Pluus on leidnud juba praeguseks palju kasutust, sobib nii kampsuni alla, kui ilma, pükste ja seelikuga. 🙂 Välja lõigatud on juba järgmine. Tuleb ka kraega, kuigi veidi väiksemaga vist.

_mg_1399

 

 

Armastusega

Kai-Epp

2 thoughts on “Õmblesin omale pluusi. Lillelise ja kraega. :)

Ütle sõna sekka

