Täiendasin oma blogi õmblusblogide linkidega!

Õmblusmamsel tegi mõnda aega tagasi vahva üleskutse, et leida rohkem kodumaiseid õmblusblogisid. Üleskutse oli tõesti hea mõte! Ning kokkuvõttes on meid päris mitu, kes õmblusest blogivad (kuigi kui võrrelda kudujate ja heegeldajatega, siis on meid ikka niii vähe)! Ütlen ausalt, et ma palju lapikunsti tegijaid ei jälgi pingsalt, välja arvatud mõned pärlid minu jaoks (mis on pärl minu jaoks? Miski peab mind paeluma, kuid seda miskit kirjeldada ei oska). Kuid kõike, mis on muu õmblemisega seotud, jälgin huviga.

Igapäevaselt loen blogisid bloglovin-i kaudu ja see sobib superhästi – sedakaudu saab kohe teada, kui keegi on midagi postitanud, ei pea sõeluma läbi erinevate lehtede ning bloglovin on säilitanud iga blogi kujunduse ka – seega ei lähe mul miskit kaduma! Tihti loen just läbi telefoni – kui sõidan kuskile, vaja oodata või hetk vaba aega. Hommikusöögi kõrvale loen tavaliselt ka, kuid sellest üritan ma vabaneda – peaks nautima sööki ning olema hetkes. Noh.. Ma tegelen sellega.. 😛

Tegelikult olen ma juba ammu mõelnud enda blogisse lisada eesti õmblusblogide lingid ning oma teises blogis(From Old Jeans) tegin seda mõned ajad tagasi. Kuid miks siin polnud? Vat ei tea, kuid nüüd on see müstika parandatud. Vasakul menüüribal on eraldi tulp õmblusblogi linkidega. Võib-olla sorteerin mõned erilised lemmikud ka välismaiste blogide hulgast, kuid need leiavad nii palju propageerimist, et sellega pole kiiret. Kuid meie endi omad võiksid saada küll palju rohkem tähelepanu, onju! Nii vahvaid tegusid tehakse! Kahjuks ma oskasin vaid tekitada linkide nimekirja, peaksin kätte võtma ja uurima põhjalikumalt, kuidas teha sellist nimekirja, kus eespool on viimati uuendatud jne.. Blogspotis oskasin. 😀

Loodetavasti leiate siit nimekirjast mõnusat lugemist ning loodan, et meid õmblusblogijaid saab olema hästi palju! 🙂

Armastusega
Kai-Epp

Ütle sõna sekka

