Me Made May ’15

memademay'15

Mina, Kai-Epp oma blogist, annan end üles osalema Me Made May ’15-l, luban vähemalt 5 omatehtud asja nädalas kanda maikuu jooksul.

Parem viimasel hetkel, kui üldse mitte, onju.

Me Made May algpostituse leiad siit (ja tutvustuse, mis see üldse on). Tegelikult ma mõtlesin, et üldse ei osale, sest pole mul mingit probleemi omatehtud asju kanda. 🙂

Ja õmmelnud olen ma pea iga päev viimase kuu jooksul. Mõned asjad üles pildistamata, kuid üldiselt pole mul lihtsalt õigust neid tehtud asju näidata. Millest pole hullu miskit. Kuid soov igapäevaselt õmmelda on järjest sügavam, kuniks ei pea kella peale kiirustama. Lisaks tunnen järjest enam puudust teoreetilisest põhjast, mis paneb mõtlema õppimise peale.. Kuidas seda probleemi lahendada, ma veel ei tea. Aga küll kõik laheneb ja õiged võimalused tulevad! Kuna praegu on olnud teiste asjad esikohal, siis enda asjad kõik pooleli. Selle nädalavahetusega üritan siiski pooleliolevaid asju valmis saada, oleks südametunnistus puhtam. 😀

Päikest ja uute juttudeni (ja loodetavasti ka piltideni 😉 )

Kai-Epp

Ütle sõna sekka

