Pusa meestele, Ottobre 7/2017 nr.8

Kunagi ammu Nööbijuttudes oli eeltellimisel kangas, mis oli võrratu! Kuid tookord jäin rongist maha ning palusin supertoredal Nööbijuttude perenaisel märku anda, kui tekib taas võimalus kangast tellida. Võimalus ka tuli, ca aasta hiljem.

Idee oli olemas, pool sellest teostatud, üht osa saan ka näidata.

Mulle väga meeldib Ottobre uuendus, et nüüdsest on lõigete valik ajakirjades laiem ning leiab baaslõikeid ka meestele. Eelmise aasta ajakirjas (7/2017) olidki just meestelõiked mu meelest parimad ning tahaksin ära proovida pea kõik..

Alustasin mudelist number kaheksa. Tegu klassikalise pusaga, millel on kapuuts. Mugav raglaanlõige, taskud, lukk.. mis veel õnneks vaja?

Põhikangas on Lillestoffi looming, ostetud noobijutud.ee (minu täielik lemmik e-pood Eestis) keskkonnast. Lillestoffist olen ka vaimustuses, kõik nende kangad on nii hästi õmmeldavad, pestavad, kantavad. Just see, mida ma ootan ühelt kangalt. Lisaks leidsin tumerohelist sama stiili kangast Abakhanist. Kangaste kombinatsioon sai väga lahe, roheline tõstab halli esile, samas mõjub ise ka konkreetselt. Selline metsaroheline on minu uus lemmikvärv!

Pusa ajasin lõpuks pildistamiseks ikka enda selga, sest minu blogi eks. 😛

Lõikes ma tegin ühe paranduse – lisasin varrukatele pikkust 6cm (jumal tänatud, et enne lõikeid mõõtsin, muidu oleks küll asi hapuks läinud). Muidu istub lõige superhästi, mulle mitte nii väga.

Seda mustri nihkumist märkasin nüüd alles piltidel. Ühelt poolt jumal sellega, teiselt poolt pean otsa vaatama asjale ja mõtlema, kui väga see mind häirib.. hetkel õnneks asi minust kaugel, hakkaks kohe harutama. 😀

Tasku üle olen uhke, venivasse kangasse ning diagonaalselt ikka andis teha..

Mõtlesin, et kui ma neid pilte nüüd ära ei tee, siis jäävadki tegemata!

Seesama pael, mis kapuutsis, varjab ka kuklas kapuutsi ühendusõmblust. Nööpaugud paela jaoks tegin käsitsi, sest masin streikis.

Pojale sai ka sarnane pusa valmis, kuid tal mõõtmisi ei teinud ning tagajärjena olen sunnitud valmis asja parandama hakkama. Proovida ei saanud vahepeal (oli kingituseks) ning olemasolevate pusadega võrrelda ei taibanud muud, kui varruka pikkust. Nüüd olen mõned õmblused lahti harutanud, et asja oluliselt kitsamaks saaks. Kuid lapsele iseenesest pusa väga meeldis ning ootab, et saaks seda kanda (päris kõva näitaja, tegu on iseteadliku teismelisega ning ma pole suutnud lõpuni mõista tena arusaamu normaalsest riietusest). Tütargi on kannatamatu, millal järg temani jõuab. Mina ka kannatamatu, ei tea, millal järg minuni jõuab??

Parimate soovidega

Kai-Epp

Ütle sõna sekka