Väike must kleit – Ottobre 5/2015 Smart Dress

Vahepeal tundus, et ega mul mahti üldse õmblemiseks pole. Mõtlesin, et peaks end veidi takka torkima ja siis ühinesin ühe facebooki grupiga, kus on väljakutseks õmmelda 4 kuu jooksul olemasolevate lõigete ja kangastega kaheksa asja. Et mul on suur eesmärk saada kangaid vähemaks, siis see väljakutse klappis täiesti minju plaanidega.

_MG_2264.jpg

Võtsin ühe lõike, mida olen tahtnud juba ammu kasutada ning kanga, mis just seda lõiget ootas. Tahtsin teha universaalset kleiti, mida saaks erinevateks olukordadeks kombineerida. Nüüdseks olen sellega käinud kontserdil, peol, koolis ja võin öelda, et hea kleit on!

Kangas on mõnus polüester. Imelik sõnapaar, ma tean. Aga mulle oli oluline, et kleit ei kortsuks, kui see suusapükste ja jope alla satub (ülemise pildi peal just jalgrattaga sõites koju jõudnud ning kleit oli välisriiete all) ning ma ei leidnud tol hetkel kaubandusest taskukohaseid muid variante.

_mg_2222

Lõikele tegin veidi kohandusi – varrukad lühemaks ja taljelt veidi rohkem sisse. No ma väga tahan selliseid kottis kleite, aga tahan neis ennast hästi ka tunda. Seega tõmbasin taljet sisse! Oleksin pidanud rinnavoldi tõstma hoopis varrukaauku, vaatan piltidelt. Ning varrukad tuleks ka uuesti panna, jäid kuidagi imelikult hoidma.

Kuid siiski, ma tunnen end selles kleidis oluliselt paremini, kui sarnastes poes müüdavates.

_mg_2229

Siiamaani pole ma viitsinud seda varrukaasja käsile võtma ning ma ei tea, kas ma selleni ka jõuan. Aga vähemalt ma tean, et võiks 😛

Komplimente olen ma siiski saanud mitmeid ning mul on tunne, et see saab vägagi kantavaks kleidiks.

_mg_2230

Kaeluse lahendasin lõikekohase kandiga, varruka alläär ja kleidi alläär on tagasi keeratud ja peitpistetega käsitsi õmmeldud.

Kangas maksis u 12 eurot ning aega läks kuskil 6-7 tundi rahulikku õmblemist. Ma täiega naudin seda aegluubis liigutamist. Kuulan häid podcaste või Vikerraadiot, vahepeal aitan lapsi õppimises ning õmblen nautides.

Järgmiste toredate hetkedeni!

Kai-Epp

4 thoughts on “Väike must kleit – Ottobre 5/2015 Smart Dress

  1. See tundub tõeliselt universaalne kleit! Täpselt selline, mis siis selga tõmmata kui kapis valitseb tühjus. Ma olen ka pikka aega mõelnud midagi sarnast endale õmmelda aga tegudeni jõudmine on raske 😀 Nüüd jälle motivatsiooni rohkem. Näita veel, mis õmmelnud oled! 🙂

    • Tegudeni on raske jõuda jaa. Eriti selliseid asju on raske tegema hakata, mida kõige rohkem vaja on. 😀 Vähemalt minul. Ebapraktilisi asju on kuidagi lihtsam teha. 🙂
      Ja ma üritan järgmised asjad ka pildile saada. 🙂 Kui sul rohkem motivatsiooni,k siis näitad rohkem, mida valmis oled õmmelnud ja siis mul jälle rohkem motivatsiooni. Kõlab ideaalselt 😀

      • Jaa, täpselt nii ongi, et ebapraktilisi asju lihtsam teha 😀 Või siis neid, mida hetkel kohe vaja pole… Ma juba 2 nädalat üritan oma projekti jaoks tuunika lõiget maha ajada. Täna saab tehtud! 😀 Aga teineteise motiveerimine on hea – mõlemale kasulik 😛

      • No ma jään siis tuunikat ootama 😀 Mul ootab viimistlemist paar asja, siis saaks veel näidata tegemisi..

Ütle sõna sekka